tisdag 5 oktober 2010

Millionaire City

Fan, MC funkar inte och därmed kan jag inte skriva kontrakt...! Suucks!

Har dock tröttnat lite på spelet och letar desperat efter något nytt, beroendeframkallande och intelligensbefriat spel. Har tillochmed börjat spela Sims igen, fastän jag spelat sönder det. Har startat en ny familj, en jättetjock mörkhyad kvinna som beter sig som en spindelhona. Nu bor hon med två män i sitt hus, har en tjej på G, och alla är där samtidigt. Gimme drama!
Valde att hon skulle vara atletisk, och vips så hade hon gått ner all sin fetma och blivit smal! Tänk om det vore så lätt i verkligheten!

Nu börjar jag verkligen tröttna på att vänta. Jag blir galen! VARFÖR ringer dom aldrig? Jag vill ju veta! Ja eller nej!?!? Helst Ja förstås, fan vi håller alla tumma och tår och tassar som vi har här hemma.
Jobbtillfällena börjar sina nu också... jäkligt trist. Inga pengar alltså. Min älskade bil har pajat IGEN men som tur är kan lillebror laga den till en ytterst billig penning och det är ju förväl.

Kom igen nu, gudinnor, änglar och hjälpare - ge oss ett JA!!!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar