fredag 1 oktober 2010

Hey you.

.
Idag har varit en förträfflig dag, lunch med rödvin i äkta fredagsanda, shopping, fika med kladdkaka och mer shopping, sedan en färgning av mitt hår som numera skiftar i auburn! Nice!
Kvällen tillbringades i soffan, med platten och M. Sååå mysigt! Visst blev man lite sugen på att gå ut där under shoppingyran, när r&n'bn spelades på hög volym i högtalarna vart man än gick, men när jag tänkte efter så är det ju trots allt allra mysigast hemma, men en tjock plattenmage och M... <3

M och jag skakade hand igår på att vi ska gå ner i vikt, tillsammans. Fan vad vi har tjockat till oss! Och fan vad vi garvar när reklamen för de nya chipsen kommer på tv - ni vet den för fredagsmys matchen? Då klappar vi oss på magarna och tjöttar ner oss lite djupare i soffan, samtidigt som vi sträcker oss efter godisskålen, eller skär av en bit pizza till. Mmm vi skulle vinna vilken fredagsmysmatch som helst! Varje dag i veckan.

Annars håller jag på och stickar en mössa inför hösten nu. Gav en till A i födelsedagspresent idag, blev väldigt glad då hon trodde att den var inhandlad i affär :)

Nu är det dags för top model season 7, och knittaton. Tills mössan blir klar.

Ps: M kom hem med pistagenötter av märket eldorado. Jag hatar fan eldorado, allt de rör vid blir äckligt, schattigt och trashigt. No eldorado in my house!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar